|
|

بلاگ

بازاریابی درون گرا
بازاریابی درون گرا چیست؟

در حرفه بازاریابى، روشى غیر مستقیم وجود دارد که به آن بازاریابى درون گرا، ربایشى و یا بازار یابی جاذبه اى گفته مى شود. در این روش غیر مستقیم بهادامه مطلب

کم شدن فروش سایت
عواملی که باعث پایین آمدن فروش سایت شما خواهند شد

کم شدن فروش سایت در زمینه کسب و کار، معمولا مهم ترین هدفى که هر فرد در نظر مى گیرد، بالا رفتن میزان درآمد است. در دنیاى بازاریابى و دیجیتالادامه مطلب

اتریبیوشن
اتریبیوشن چیست و چه کمکی به دیجیتال مارکتر ها می کند؟

در روش هاى تبلیغات و دیجیتیال مارکتینگ، معمولا براى آزمایش و نحوه عملکرد انواع کمپین هاى تبلیغاتى و همچنین کاربرانى که به واسطه تبلیغات جذب شده اند از سرویس هاىادامه مطلب

گوگل ادوردز
استفاده از GOOGLE ADWORDS در بازاریابی دیجیتال

گوگل ادوردز گوگل ادوردز یک سرویس آنلاین تبلیغات در گوگل مى باشد. این سرویس باعث مى شود که انواع کسب و کارهاى مختلف با استفاده از نتایجى که در گوگلادامه مطلب

بازاریابى مشترک
بازاریابى مشترک چیست؟

بازاریابى مشترک اغلب افرادى که در زمینه بازاریابى مشغول به کار هستند، اکثر اوقات تمرکز خود را در جهت ایجاد مسیرى براى کسب درآمد بیشتر مى گذارند. بازاریابى مشترک درستادامه مطلب

کمپین های بازاریابی
کمپین های بازاریابی‌ را بشناسید

براى اینکه بتوانید رضایت مشتریان را جلب کنید، باید انواع مختلف کمپین های بازاریابی و همچنین فروش و تبلیغات را در کسب و کار خود راه اندازى کنید. در اینادامه مطلب

مراحل مختلف طراحی سایت

در زندگى امروزه اغلب کسب و کارها از روش سنتى و قدیمى به سمت روش هاى جدید اینترنتى، تغیر مسیر داده اند. اکثر کار ها، توسط انواع سایت هاى اینترنتىادامه مطلب

تفاوت هاى بازاريابى و تبليغات
شناخت تفاوت هاى بازاریابى و تبلیغات

تفاوت هاى بازاریابى و تبلیغات اغلب افراد بر این باور هستند که تبلیغات و بازاریابى هر دو به یک معنا و مفهوم مى باشند و به همین دلیل، اکثر افرادىادامه مطلب

تبدیل بازدید کننده سایت به مشتری
چگونه بازدید کنندگان سایت را به مشتری تبدیل کنیم؟

در حرفه دیجیتال مارکتینگ، زمانی که شما یک وب سایت را راه اندازی می کنید، قطعا هدفی دارید. یک وب سایت برای فروش انواع محصولات و کالاهای خود، نیازمند بازدیدکنندهادامه مطلب

بازاریابی طرفداری
بازاریابی طرفداری و تاثیرات آن

بازاریابی طرفداری بازاریابی طرفداری یا همان Advocacy Marketing یک روش نسبتا قدیمی در بازاریابی و تبلیغات می باشد. اما متاسفانه، اغلب کمپانی ها و شرکت های مختلف داخلی که درادامه مطلب