در حرفه بازاریابى، روشى غیر مستقیم وجود دارد که به آن بازاریابى درون گرا، ربایشى و یا بازار یابی جاذبه اى گفته مى شود. در این روش غیر مستقیم بهادامه مطلب
بلاگ
کم شدن فروش سایت در زمینه کسب و کار، معمولا مهم ترین هدفى که هر فرد در نظر مى گیرد، بالا رفتن میزان درآمد است. در دنیاى بازاریابى و دیجیتالادامه مطلب
در روش هاى تبلیغات و دیجیتیال مارکتینگ، معمولا براى آزمایش و نحوه عملکرد انواع کمپین هاى تبلیغاتى و همچنین کاربرانى که به واسطه تبلیغات جذب شده اند از سرویس هاىادامه مطلب
گوگل ادوردز گوگل ادوردز یک سرویس آنلاین تبلیغات در گوگل مى باشد. این سرویس باعث مى شود که انواع کسب و کارهاى مختلف با استفاده از نتایجى که در گوگلادامه مطلب
بازاریابى مشترک اغلب افرادى که در زمینه بازاریابى مشغول به کار هستند، اکثر اوقات تمرکز خود را در جهت ایجاد مسیرى براى کسب درآمد بیشتر مى گذارند. بازاریابى مشترک درستادامه مطلب
براى اینکه بتوانید رضایت مشتریان را جلب کنید، باید انواع مختلف کمپین های بازاریابی و همچنین فروش و تبلیغات را در کسب و کار خود راه اندازى کنید. در اینادامه مطلب
در زندگى امروزه اغلب کسب و کارها از روش سنتى و قدیمى به سمت روش هاى جدید اینترنتى، تغیر مسیر داده اند. اکثر کار ها، توسط انواع سایت هاى اینترنتىادامه مطلب
تفاوت هاى بازاریابى و تبلیغات اغلب افراد بر این باور هستند که تبلیغات و بازاریابى هر دو به یک معنا و مفهوم مى باشند و به همین دلیل، اکثر افرادىادامه مطلب
در حرفه دیجیتال مارکتینگ، زمانی که شما یک وب سایت را راه اندازی می کنید، قطعا هدفی دارید. یک وب سایت برای فروش انواع محصولات و کالاهای خود، نیازمند بازدیدکنندهادامه مطلب
بازاریابی طرفداری بازاریابی طرفداری یا همان Advocacy Marketing یک روش نسبتا قدیمی در بازاریابی و تبلیغات می باشد. اما متاسفانه، اغلب کمپانی ها و شرکت های مختلف داخلی که درادامه مطلب