|
|

چه کنیم تا محتوای ما بهتر دیده شود؟

15 آوریل 2021 // نویسنده // دسته دیجیتال مارکتینگ // بدون نظر

روش های دیده شدن محتوا

یکی از اصلی ترین دغدغه های افرادی که در زمینه بازاریابی فعالیت می کنند، دیده شدن و مورد توجه قرار گرفتن محتوایی می باشد که ساعت ها برای تولید و ساخت آن هزینه و زمان زیادی صرف کرده اند. تولید یک محتوای قوی و با ارزش قطعا تاثیرات بسزایی به همراه خواهد داشت همچنین موجب بالا بردن سطح آگاهی مخاطبان از محصولات شما شده که به دنبال آن بر تعداد خریداران نیز افزوده خواهد شد. افراد زیادی هستند که شروع به راه اندازی یک وبسایت می کنند و در آن اقدام به انتشار  محتوا های مختلف می کنند اما استقبال زیادی از محتوای آن ها نمی شود. در این مقاله می خواهیم روش های دیده شدن محتوا را به شما معرفی کنیم. با به کار بردن این روش ها با خیالی آسوده می توان از انتشار و رسیدن محتوا به دست مخاطبان اطمینان حاصل کرد.

بازنشر مرتب مطالب

یکی از راه های مؤثر برای دیده شدن محتوا، بازنشر مطالب به طور مرتب می باشد. برای درک بهتر این موضوع، مثالی برای شما میزنیم: تصور کنید شما مقاله ای را از سال های گذشته در وبسایت خود قرار داده اید، احتمال اینکه در ماه دو یا سه مرتبه بیشتر مقاله شما دیده نشود وجود دارد. شما با به کارگیری روش بازنشر مطالب، می توانید موجب افزایش دیده شدن محتوای خود شوید، به این صورت که مقاله خود را خلاصه کرده و مطالب مفید آن را در غالب یک یا چندین جمله مهم در رسانه های اجتماعی، مانند اینستاگرام به شکل یک پست به همراه تصویر منتشر کنید. اگر تمایل به انجام این کار هم ندارید، می توانید تنها به ویرایش مقاله و تعویض تاریخ انتشار آن بپردازید. انتشار مجدد مقاله نیز، کمک بزرگی به دیده شدن محتوای شما خواهد کرد.

روش های دیده شدن محتوا

اعلام بهترین مطالب از دیگر روش های دیده شدن محتوا

یکی دیگر از روش هایی که موجب دیده شدن محتوای شما می شود، اعلام بهترین مطالب در پایان هر ماه می باشد. شما می توانید اواخر هر ماه یا هفته، مقالاتی که بازدید کننده و یا مخاطبان بیشتری داشته اند را معرفی کنید و نظر خود را اعلام کنید. همین امر توجه افراد زیادی را نسبت به مقالات معرفی شده جلب می کند.

محتوای خود را در ‌وبسایت پست کنید

وبسایت شما یکی از مهم ترین مکان ها برای شروع کار می باشد. سعی کنید با عناوین و تصاویر مشخص، محتوای خود را در وبسایت قرار دهید. پست کردن محتوا در وبسایت خود، یکی از روش های دیده شدن محتوا می باشد. می توانید از این فرصت استفاده کنید و از بازدیدکنندگان و مخاطبین وبسایت خود بخواهید که محتوای شما را به اشتراک بگذارند. این کار منجر به دیده شدن بیشتر محتوای شما خواهد شد.

روش های دیده شدن محتوا

از وبسایت های اشتراک‌گذاری محتوا استفاده کنید

از دیگر روش های دیده شدن محتوا استفاده از وبسایت های به اشتراک گذرای می باشد. بیشتر سعی کنید محتوای خود را در وبسایت هایی قرار دهید که اغلب مخاطبان شما به آن سایت ها رجوع می کنند، مانند Instagram ، Pinterest، youtube این روش موجب بهتر دیده شدن محتوای شما خواهد شد.

استفاده از روش پست های حمایت شده که موجب دیده شدن محتوا می شود

اغلب رسانه های اجتماعی برای جلب توجه بیشتر مخاطبان، اقدام به ارائه پست های تبلیغاتی می کنند. یکی از روش های دیده شدن محتوا استفاده از همین پست های حمایت شده می باشد. شما نیز می توانید قسمت های برتر و مهم محتوای خود را انتخاب کنید و آن ها را به واسطه پست های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی که مخاطبین بیشتری حضور دارند و از پست ها حمایت می کنند منتشر کنید.

استفاده از روش های پلتفرم بازاریابی برای دیده شدن محتوا

شما می توانید به واسطه پلتفرم های بازاریابی محتوا در بیشتر وبسایت هایی که نمایش دهنده هستند و بازدیدکنندگان زیادی دارند، محتوای خود را پیشنهاد داده و تبلیغات مختلفی انجام دهید. این پلتفرم ها محتوای شما را توسط برخی از الگوریتم ها و الگوهای ریاضی در وبسایت های مرتبط به مخاطبانی احتمالی که علاقه فراوانی به محتوای شما دارند پیشنهاد می کند. پلتفرم های Cpc یکی دیگر از روش های دیده شدن محتوا می باشد که به مرور جای تبلیغات قدیمی تر مانند تبلیغات بنر را گرفته است.

روش های دیده شدن محتوا

اقدام به راه اندازی تبلیغات شبکات اجتماعی کنید

گاهی اوقات نیاز است برای یک بار هم که شده از روش های تبلیغات شبکه های اجتماعی برای دیده شدن محتوا استفاده کنید. اغلب این شبکات اجتماعی از جمله فیس بوک، شرایطی را برای شما فراهم می کنند تا بتوانید بر طبق خلق و خوی افراد، نوع رفتار و علایق و سلایق آن ها، اقدام به ایجاد برخی آگهی ها کنید. اکثر مواقع ممکن است این روش نتیجه مثبتی به همراه نداشته باشد اما تا حدودی می توان پی به تاثیر گذرای درست آن بر ترویج محتوا برد.

روش های درخواست کمک از رسانه ها و وبلاگ ها برای دیده شدن محتوا

شما به راحتی می توانید به کمک رسانه ها محتوای مورد نظر خود را در قالب یک مقاله مطبوعاتی انتشار دهید. همچنین می توانید توسط وبلاگ نویسان معتبری که در مورد آن ها شناخت کافی را دارید محتوای خود را به اشتراک بگذارید.

سخن پایانی

در حرفه بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ تولید و‌ساخت محتوایی با کیفیت تاثیرات مثبتی بر پیشرفت شما در این حرفه خواهد گذاشت. برای موفقیت در تولید یک محتوای مناسب باید از روش های مختلف دیده شدن محتوا استفاده کنید. کیفیت مطلوب محتوا و یک اشتراک گذرای درست و به جا به مرور موجب بهتر دیده شدن محتوای شما خواهد شد به هر اندازه که محتوا دیده شود به همان میزان کسب موفقیت شما بیشتر خواهد شد و محصولات شما فروش بیشتری خواهند داشت. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دیجیتال مارکتیگ و موضوعات پیرامون آن می توانید به وبسایت جناب آقای حسن کردی مراجعه کنید.



پاسخ دادن

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد. فیلد وب سایت اختیاری است